Blogmas day 1: I'm A Reader Tag :)

by - декември 02, 2016



1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
Любов.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Всъщност ще прозвучи доста забавно и смешно, но това беше "Здрач", спомням си че моя близка приятелка непрекъснато ми говореше за тази поредица и аз като човек, който не можеше да си представи да седне и да чете, я гледах много скептично. В крайна сметка й дадох шанс и се влюбих! Не толкова в поредицата, а в това което ми даде самото четене и от онзи момент е една безкрайна любов и отдаденост.




3.Твърда или мека корица?
Зависи. Купувам повечето си книги с мека корица, но има някои специални които ги искам по-скоро за декоративна цел и тях купувам с твърда(например последната ми придобивка - книга с рецепти с шоколад).

4.Как четенето промени същността ви?
Четенето не промени само същността ми, а всичко в мен! Научи ме, че има един далеч по-вълнуващ свят, такъв в който всичко е възможно. С четенето се научих, че винаги мога да избягам от реалността, когато имам нужда от това. Определено се промених към по-добро, научих се да гледам на нещата от всички посоки, а не да мисля праволинейно и да смятам, че само моята гледна точка е вярна.



5.Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Хари Потър, без значение коя част.

6.Кой беше човекът, който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)
Моя супер близка приятелка, с която се познавам от повече от 10 години. Обичам я!

                                                                                               
7.Опиши идеалното си място за четене.
Мястото няма значение, когато книгата е интересна и те поглъща. Чета дори на работното си място без проблем. Но определено любимото ми кътче е пода на кухнята с няколко възглавници и чаша кафе.




8.Коя книга промени начина, по който гледате на света?

Всяка книга сама по себе си те променя по някакъв начин, не мисля че има заглавие на книга, което мога да посоча и да кажа "Да, тази книга ме промени".


Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара