Blogmas day 14: Коледни филми, които задължително трябва да гледате.

by - декември 14, 2016

Здравейте прекрасни!

Коледа наближава стремглаво, а с нея и почивните дни. Сигурна съм, че повечето от вас са още в училище и съвсем скоро ще излезете в зимна ваканция. Докато аз бях още ученичка, за мен това означаваше дълги часове прекарани в леглото с горещ шоколад или чаша чай, докато се наслаждавам на филми с коледна тематика. Няма нищо по-хубаво от това да се сгушиш в леглото докато навън е студено, и ако не си в настроение за четене, просто да гледаш филми. Цял ден.

За жалост вече като работещ възрастен(пфф, да бе да), нямам нужното време за да гледам филми по цял ден и да се излежавам лениво в леглото, но винаги намирам време да изгледам поне един. Аз лично имам нещо като традиция, всяка година през декември да гледам всички части на Хари Потър, някак си това ми доставя коледното настроение и нужната почивка от заобикалящия ме свят. Наред с любимият ми магьосник, обаче, стоят и няколко други филма, които обожавам да гледам отново и отново и днес реших да споделя моят Ultimate Christmas movie list с вас.

1. Elf











Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.


You May Also Like

0 коментара