Blogmas day 16: Зимен таг!

by - декември 16, 2016

Здравейте прекрасни!



Ако сте чели вчеращният ми пост, то знаете че в момента се чувствам в дупка. Нямам особено голямо желание за каквото и да е било, искам само да се свия на кълбо в леглото си и да остана там докато не ми дойде настроението. За жалост живота продължава, света се върти, а мен никой не ме пита какво искам да правя - трябва да работя, да плащам сметки и да гледам домашни любимци(в това число и годеника ми, хаха).
Много мислех какво да пиша днес. Бях приготвила "ревю, ама не точно" за "Верижна реакция", но някак си не исках да го постна, не го "чувства" добре написано, след като не бях в настроение докато го писах. Мислех си и да не поствам днес, но не искам да се отказвам. Това ми е първата година блогмас и искам да го докарам до край. В последствие открих този таг, който доста бг блогъри бяха направили и беше толкова симпатичен, направо ме зовеше. И макар таговете ми да идват в повече този месец, реших да направя и него. Нали си му е и сезона :)

1. Харесваш ли студа?
Да, стига да съм на топло, хаха. Обичам навън да е студено, а аз да съм си cozy у дома и да не си подавам носа навън.

2. Имаш ли любима коледна миризма?
Канела, канела и пак канела. Мисля че е малко изтъркано, но обичам канелата! Също миризмата на какао, кафе и горещ шоколад.

3. Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
Любимото ми сиво палто с лилаво-сивия шал и шапката с пискюл.

4. Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?
Нямам точно заглавие, но определено някоя лека за четене, с романтичен сюжет, който не те натоварва психически.

5. Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш ‘’зима’’?
Коледа, сняг, горещ шоколад.

6. Нещо, което обичаш да правиш през зимата?
Да стоя на топло и да пия горещ шоколад/чай. Да чета, да гледам коледни филми или да слушам коледна музика.

7. Какво предпочиташ: шал или шапка?
Шапка.

8. Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
Започвам в началото на декември. Обикновено съм намислила на кого какво да купя, някой път ми помагат като просто ми казват. Годеника ми е най-сложен, но винаги успявам да измисля нещо. Тази година, обаче, със семейството ми взехме взаимното решение да не си купуваме подаръци, тъй като с годеника ми събираме пари за сватба :)

9. Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
Сватбата на мечтите ми, къща на два етажа(за да могат всичките ми пет деца да си имат отделни стаи), хаха. Не, нищо материално. Здраве и щастие за семейството и приятелите ми...добре де, и един ден в книжарница за да си взема всички книги които поискам безплатно.

10. Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
Вече ходихме на коледния базар в Пловдив, но още не сме карали кънки и нямам търпение за това. Искам да пека коледни бисквитки, защото още не съм имала шанса.


Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара