Blogmas day 17: 5 филма по книги, които харесвам повече от книгите.

by - декември 17, 2016

Здравейте прекрасни! 



Колкото и да е странно мисля че всеки книгоман има филм по книга, който е харесал повече от самата книга. По един или друг начин нещо го е накарало да хареса филма повече. При мен се случва изключително рядко, но все пак се случва.



1. Игрите на глада.
Изчетох трилогията и спокойно мога да кажа, че книгите са страхотни. Въпреки това филмовата екранизация ми харесва повече. Дали е заради Дженифър Лорънс, дали заради Джош Хътчерсън или заради невероятната химия, която се усещаше между двамата, но филмите ме оставиха без дъх и обожавам да ги гледам отново и отново. Актьорската игра е на ниво и по мое мнение предаването на книгите беше доста добро.

2. Тетрадката.
Абсолютна класика за моята романтична страна! Гледам го рядко, защото винаги плача, последния път плаках от самото начало на филма, та чак до края. По-късно, след като вече бях влюбена във филма, във всеки от героите и в любовта им, реших да прочета книгата с идеята, че навярно тя е по-добра от филма.
В никакъв случай не казвам, че книгата не ми е харесала, но не е четиво към което бих се върнала, докато филма...дори сега докато пиша това ми се иска да го изгледам отново.








3. Дивергенти.
Признавам, прочетох само първа книга и до там. Може би трябваше да дам повече шанс на книгите, но не мога. Не знам защо ми е толкова трудно да се справя с тях. От другата страна филмите ги обожавам!















4. Лабиринтът.
Подобно на "Дивергенти" не успях да се справя с тази поредица. Като че ли не я "почувствах", а за мен е изключително важно да имам връзка с книгата, колкото и странно да звучи. Въпреки всичко смятам да дам още един шанс на поредицата и дано този път стигна до края на първа книга.








5. С дъх на канела.
Отново, шапки долу - страхотен филм! Обичам подобни романтични филми, някак си съм пристрастена към тях, но отново не успях да изпитам същата любов към книгата, може би проблема е в това че първо гледам филма?














Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара