Блог пост предизвикателство: Нещата, които ме правят щастлива.

by - ноември 03, 2016

Здравейте, мили мои (не)съществуващи читатели :)

Денят е прекрасен! Четвъртък, 10:04 сутринта, слънцето грее, вятърът подухва леко, а аз съм все още в леглото макар и да е работен ден. Какво повече можеш да искаш от живота! Имам кафе от едната си страна и любимият човек от другата, а някъде под завивката в краката ми ме топли и кучето. В такива моменти осъзнавам, че трябва по-често да мисля за нещата в живота ми, които ме правят щастлива. Онези дребните, които ме карат да се усмихвам, дори когато преминавам през най-отвратителният ден. Онези, които ме вдигат на крака винаги когато се чувствам зле, когато не ми се говори и не желая да си подам носа извън завивката.

Нека си признаем, всички имаме моменти, в които светът ни е крив и имаме чувството, че всички са срещу нас. Сякаш са се наговорили умишлено да ни събарят на земята, всеки път щом се изправим на крака. Да, звучи драматично, но кой не се е чувствал така поне в един момент от съществуването си? Предизвиквам ви, ако има такива хора, да си кажете как го правите.
Без повече увъртане! Нещата, които ме правят щастлива, преброени на пръстите на двете ми ръце, и не задължително в този ред.

1. Той! 
Окей, знам, звучи супер банално, сигурно вече искате да кликнете хиксчето и да не се върнете повече към този пост. Обаче си е така! Никога не съм мислила, че един човек може да ме доведе от ръба на отчаянието до момент на истеричен и искрен смях, но за пет години се уверих, че е възможно. И да, той (макар и не предмет) е нещото, което ме прави щастлива само с присъствието си, дори когато просто седи до мен и мълчи, знаейки че в момента имам нужда точно от това. Моят буреносен облак и в същото време, моят лъч светлина :)



2. Кафе, кафе, кафе!(и чай!)
О-б-и-ч-а-м  к-а-ф-е! Обичам го! Под всякаква форма и вариант! Няколко глътки от божествената течност, може да ме накара да забравя дори за най-големият проблем, който в момента обитава най-тъмното кътче на душата ми. Вярно, всичко е моментно и след последната глътка се налага да се върна в реалността, но поне за момент кафето е нещото, което оправя денят ми. Прави ме щастлива и ползотворна!




3. Котки!
Хайде сега, не ми казвайте, че не никога не сте били поглъщани от клипове на сладки котки в Youtube. Единият води до друг и накрая си във водовъртеж от мяукащи създания, които карат бузите ти да се схващат от усмивки и искрен смях.
Освен това, котките са едно уникално средство срещу лошото настроение, най-вече когато си имате една у дома. Мъркащи, пухкави създания, които умело правят денят ти една идея по-хубав, (нищо че понякога имат навика да пикаят върху завивките ти).





4. Книги!
И фенфикшъни. И истории. И разкази. И стихове. И всичко свързано с четенето.
Понякога единственото, от което имам нужда е чаша чай и хубава книга. Най-доброто средство срещу гадният ден, най-доброто занимание когато ти е скучно, не желаеш да говориш с никого или просто искаш да се откъснеш за малко от реалността.







5. Youtube!
Обожавам този вид социална мрежа. Обичам да гледам beauty guru-та, daily vlogger-и или просто клипове със забавни предизвикателства и неща, които ме карат да се усмихна. Повярвайте ми, много е лесно да се загубиш във водовъртежа на youtube, преди да се усетиш и лошото ти настроение е отлетяло и си прекарал известно време без да мислиш за проблемите си.

6. Шоколад!
Върху шоколад, с пълнеж от шоколад, покрит с шоколад!
Шоколад под всякаква форма и вариант(без бял! хайде де, това дори не е шоколад!).

7. Любим сериал!
Няма по-лесен начин да избягаш от реалността. Пускам си любимият сериал и забравям за това, което на първо време ме е довело до лошото ми настроение. Купа с пуканки и чаша чай(да знам, странна комбинация), последните няколко епизода на някоя тийн драма и съм добре.


8. Разговор с приятел/ка!
Винаги, ВИНАГИ, помага. Винаги! Възможно най-глупавият
разговор с добър приятел/приятелка, винаги ме докарва до състояние, в което усмивката е винаги на лицето ми. Темата не е важна, ако събеседникът е истински ;)







9. Дъждовни почивни дни!
Звучи като нещо депресиращо, но всеки знае колко сладко се спи докато чуваш дъжда навън. Хладното време, топлата пижама и уютното легло са нещата, от които всеки има нужда понякога за да се почувства добре.








10. Семейството ми!
Дори когато те са причината за лошото ми настроение, винаги ще си останат и хората, които ме правят щастлива.


И накрая, ще тагна хора, чийто блогове следя редовно, макари да не познавам авторите лично. Ще се радвам, ако приемат това "предизвикателство" и ни споделят нещата, които ги правят щастливи :)

~ Нина.


You May Also Like

0 коментара