Girly stuff 2: Нови придобивки :)

by - ноември 12, 2016


Здравейте :)

Новият ми пост е свързан с поредица, която започнах доста отдавна, но нямах възможност да публикувам нищо ново свързано с нея. Сега, след като съм си в България вече малко повече от един месец, имах възможността да обиколя дрогериите и магазините за козметика и да си закупя някои неща, които имах желание да пробвам. Други пък ми бяха пратени от близка приятелка, но също така ползвам с удоволствие.

Както и в предният пост, така и сега ще се постарая да слагам линкове към продуктите и техните цени :)

 Първият продукт, за който ще говоря, е руж на MeMeMe, Blush me! в цвят pink.
Мога само да кажа, че го обичам! Кокетно розов с блестящи частици, които допринасят за изящния вид на скулите. Не е със силна пигментация, което мен лично ме устройва напълно, това което не ми допада, е че може би има твърде много блестящи частици, но пък ако реша да пропусна хайлайтъра не набива толкова на очи.
Много е нежен и наистина красив!



Повече за продукта, както и неговата цена, може да видите тук.


Следващият продукт е нещо, което първоначално взех за руж. В последствие, след като направих проучването си, се оказа че всъщност са сенки за очи в омбре стил. Ако някога сте ползвали продукти на Stila или сте гледали/чели ревюта за тази марка, знаете че тя е доста ползвана и предпочитана в Щатите. За това, когато моя приятелка ми изпрати този продукт бях изключително развълнувана да го изпробвам.
Това, което ме озадачи, обаче, беше бележката прикачена към кутийката. "Много е красиво, използвай го ако намериш как, защото аз не успях." Съответно веднага се разтърсих из интернет и установих, че всъщност са сенки за очи в няколко нюанса, които имат и приложение като руж.
До тук добре - пигментен продукт, на хубава марка, с красив външен вид и доста добра идея. Но...как да използвам цветовете без да ги смеся? Това беше въпроса, който си зададох опитвайки се да използвам продукта първият път. Установих, че най-добрият вариант, ако искам да използвам цветовете за опушен грим по отделно, е с помощта на тънка четка за сенки, или дори с пръст. 
Като изключим подробността със затруднението в приложението, нямам оплаквания от многофункцоналната палитра.


Продължавам с две матови червила, на една доста позната в България марка - Goled Rose. Всички са чували за нея, някои с добро, други с лошо, но за мое щастие до сега не мога да се оплача от продуктите им, освен може би от лаковете им за нокти. Имах огромното желание да опитам така нашумелите червила, които са като пастел/молив, но не желаех да давам много пари за подобен продукт, знаейки че ми е много по-лесно и удобно просто да сложа безцветен гланц за устни. И все пак заложих на Голден Роуз и останах изключително доволна. Не само, че цената им беше изключително достъпна, ами освен това разполагаха с изобилие от цветове. 

Аз лично закупих две червила - Номер 5 и номер 10. Като десетката беше в по-светъл, неутрален цвят, а петицата в доста по-наситен, към тъмно червен, изключително подходящ за есента и зимата.
Цена и повече за продукта: тук


Друг продукт на същата марка, на който реших да заложа, е спирала за мигли Miracle lash. Като останалите техни продукти, така и този беше на достъпна цена.
Ултра черна, обещаваща обем и удължаване , тя ме спечели не само с факта че можех да си позволя да я пробвам и да се разочаровам, без да изхарча много пари, ами и беше с любимата ми четка, която винаги успява да раздели добре миглите ми, а не да ги превърне в спластени като крачета на паяци. 
Линк към продукта: тук.

И накрая ще завърша с още едно червило, което ми беше подарено от скъпа моя приятелка. Матово червило на Rimmel - Apocalips, lip velvet - в един страхотен и наситен тъмно червен цвят, който отново е много подходящ за зимния сезон. Бих казала, че това червило по-скоро ще бъде за "специални случаи", тъй като не съм абсолютен фен на толкова тъмните нюанси, поне върху себе си. Но не мога да не изразя колко красиво стои върху устните.
Това, което трябва да знаете, е че има доста наситена миризма, която не всеки би успял да изтърпи.




 Това е за сега, надявам се информацията ми да е била достатъчно изчерпателна и да ви е било интересно. Ако имате въпроси относно продуктите, може да ми ги задавате в коментарите.

Останете позитивни и прекрасни!

~ Нина.

You May Also Like

0 коментара