Blogmas day 12: Таг ден и нощ.

by - декември 12, 2016

Здравейте прекрасни!



Блогмас ден 12 е и е време за поредният таг. Този видях в блога на Кая и понеже ми хареса и ми се строи интересен реших да го направя :)


D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
Определено през деня. Предимно докато съм на работа, понеже работя в заведение и ако не е много натоварено мога да си позволя да чета докато съм зад бара. Вечерите си запазвам за филми с годеника ми или youtube маратон. Но, ако дадена книга ми е твърде интересна, чета до никое време през нощта.

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Да, определено. Може би всяка една книга по един или друг начин.

Y: YA да или не?
Да.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Всъщност да. Винаги си мисля че героите от книгите са изображения на истински хора, но във всеки от тях съществува и частица допълнителни качества, които ги превръщат в измислени.

N: Даваш ли книгите си на заем?
Да, но предимно електронните, хаха. Покровителствена съм над книжните си варианти, бих ги дала само ако знам че човека, който ги взима ще ги пази като свои.

D: Миришеш ли книгите си?
Да, старите книги от библиотеката. Обичам миризмата на стари книги!

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Добре е. Всеки има различно хоби, всеки има правото да харесва и не харесва дадено нещо. Повечето хора около мен са нечетящи и в това няма нищо лошо.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не? Ти от кой тип си?
Държа да изглеждат добре. Пазя си ги като съкровища.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Всъщност не, поне не в книжен вариант. Но нямам търпение да заживея в собствено жилище където ще имам място за повече книги.

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Да, случвало ми се е да залея някоя с вода, а веднъж докато четох "Шоколадово бягство" подразбиращо я изцапах с шоколад.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не...с други думи, четеш ли, докато тренираш?
Тренирам? Не мисля, че би било физически възможно. Но чета на музка и шум и нямам против.


Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара