Blogmas day 3: Надникнете в Киндъла ми.

by - декември 03, 2016

Здравейте, прекрасни!



В блогмас ден 3 ще надникнем в моето бебче - Киндълът ми. Знам, че много от вас са почитатели на книжните варианти, не ме разбирайте погрешно, няма нищо по-хубаво от това да си легнеш в леглото с любимата книга и да ти мирише на хартия и кафе, но понякога удобството на двадесет и първи век си казва думата и електронният четец се оказва един удачен вариант. Лично моят е все още новичък, закупих го от щатите това лято като един подарък от мен за мен. 

Марка: Amazon Kindle Paperwhite E-reader
Специфика: 6'', бял, изцяло тъч скрийн, с Built-in Light(много удобна за нощно четене, щади очите) и WI-FI(позволява да се свалят книги от интернет източници, има и интернет браузър).

Линк от където го закупих аз: клик

И така, да пристъпим към това, за което всъщност е поста, а именно - книгите, които са в него в момента.


1. Цялата поредица "Хари Потър".
Това са моите comfort книги. Винаги чета някоя от тях, когато имам нужда да забравя къде се намирам или в какъв период от живота си съм. Няма значение дали в момента чета друга книга, ако изпитам нужда да се потопя в света на магии и фантастика го правя и всичко ми е на един клик разстояние.


2. "Дивергенти" от Вероника Рот.
Това е поредица, която все още ми предстои да прочета. Може би съм назад с материала, но пък рядко се съобразявам с това, което е на пазара в момента. При мен за всяка книга си има определено време и ако не съм в настроение да я чета когато излезе и е съвсем прясна, това не означава, че няма да искам да я прочета по-късно. Още не им е дошло времето, но ще стигна и до тях.


3. Приказки от Братя Грим.
"Детство мое, реално и вълшебно". Обичам приказките на Братя Грим. Именно онези оригиналните, които не ти спестяват нищо, и които не са изкривени под формата на Дисни филм предназначен за деца.


4. "Аз преди теб" и "След теб" на ДжоДжо Мойс.
Прочетох с голям интерес първата книга. Не позволих на никого да ми разкрие спойлери или да ми каже точно как свършва. Обожавам я, остави ме без дъх - от сълзи и от смях. За жалост, след първата книга останах емоционално разрушена и нямам сили да прочета втората. Поне за сега.


5. "Целувка за Ана", "Рисунка за Айла" и "Звезди за Лола" от Стефъни Пъркинс.
Прочетох първата книга. Този тип тийн романи са моите gilty plesure, откъсват ме от реалността и това ми харесва. Показват онази сладникавата страна на романтиката, която не задължително я има в реалният свят и някак си като типична романтичка не мога да се наситя на подобни романи.


6. "Перфектната химия" и "Правилата на привличането" от Симон Елкелес.
Това са двете книги в списъка ми за месец декември. Четох доста ревюта и смятам, че ще са "моята чаша чай".


7. "Алена кралица" от Виктория Айвярд.
Не знам какво се случи с тази книга. Започнах я, но поради някаква причина не мога да я довърша. Имаше толкова много положителни коментари покрай нея, но може би не е лъжицата за моята уста или просто не съм й дала достатъчно шанс все още. Въпреки това имам намерение да питам отново и този път да прочета повече от две глави, може би тогава ще ми потръгне.


Списъкът е кратък, но пък мен ме устройва напълно. Съвсем скоро към тези заглавия ще се присъединят още няколко, тъй като имам намерение да се захвана с още една поредица. В утрешният пост очаквайте списъка ми за месец декември :)

Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~Нина.

You May Also Like

0 коментара