Blogmas day 2: Любима книга за месец ноември + ревю, ама не точно.

by - декември 02, 2016

Girl online на турне с рокбожественярското момче



Рокбожественярското момче тръгва на турне! А с него тръгва и Пени. Пригответе се за едно вълнуващо лято заедно с звездната двойка и техните преживявания по време на това дългоочаквано европейско турне.

Историята на блогърката Пени и рокбожественярското й гадже продължава…

Бaрaбaни, мoля... Училищетo зa тaзи гoдинa свърши! Крaй! Finitо! Не мoгa дa пoвярвaм, че скoрo oтнoвo ще бъдa с рoкбoжественярскoтo ми гaдже Нoa. И oще пoвече, че ще зaминa нa турне с негo - зa първи път ще пътувaм сaмa, aмa нaистинa сaмa! Ще прекaрaм дългo време със стрaхoтните му трaпчинки. Toвa ще е истинскo приключение... сaмo дa минем чaсттa с летенетo. Никoгa пoвече "Girl Оnline", вече съм гaджетo нa Нoa Флин.

Куфaрите нa Пени сa стегнaти. Tя тръгвa нa дългooчaквaнoтo еврoпейскo турне с гaджетo си Нoa и негoвaтa групa. Bъпреки че ще е дaлеч oт семействoтo си и oт нaй-дoбрия си приятел Eлиът, Пени oчaквa еднo перфектнo лятo с вълнувaщи емoции и рoмaнтични вечери. Нo нищo не е тaкoвa, кaквoтo си гo е предстaвялa.


Лятото, докато бях в Аляска, поръчах на приятеля ми да ми купи книгата. Не исках да я взимам на английски, тъй като вече имах първата книга преведена и исках да продължа така за да имам всички части в библиотеката си. Интересното беше, че се прибрах в края на септември, а започнах да я чета едва последната седмица на месец ноември. Някак си исках първо да отпочина психически от пътуването и да мога да се насладя изцяло на историята. В последствие съвсем изключих, че дори я имам, докато не я видях разчиствайки книгите в стаята си...и я прочетох...за два дни.

Обичам Зоуи! Обичам я като youtuber, обичам я като bloger, обичам я като човек и като автор. Харесва ми колко лек е стилът й, как плавно преминава от една сцена в друга и колко лесно се губиш между страниците й.

Обичам и Пени, защото толкова много приличам на нея(или тя на мен). Сигурна съм, че не съм единствената, която преоткрива себе си в този образ на едно объркано тийн момиче, което хем иска любовта, хем иска да открие и себе си извън връзката с човека в когото е влюбена.

В тази книга ми хареса факта, че Пени се опитва да излезе от своята черупка, опитва нови неща, проявява смелост и все повече се застъпва за себе си. На моменти направо ми се искаше да крещя "Давай момиче", но в повечето случаи се въздържах предвид факта, че се намирах на обществено място и на дали щеше да е особено умно от моя страна. Хареса ми и хумора, който беше вложила Зоуи, на моменти се смеех с глас, че дори и настоявах майка ми да ме слуша докато й препрочитам някоя смешна сцена, а тя от своя страна се смееше на сила, защото не искаше да ме обиди, а в същото време нямаше никаква идея за какво иде реч.

Завърши точно така както очаквах, дори по-хубаво. Признавам си, не вярвах, че Зоуи ще остави вратичка за връзката им, въпреки че знаех че ще има и трета книга. Някак си дори си представях колко по-добре би било, ако краят на връзката им е окончателен(което все още може да стане), защото в крайна сметка всеки си мисли, че когато е на 16 години връзката му ще продължи до края на живота му, но шансовете това да стане са минимални.
Както и да е, не искам да разкривам спойлери, в случай че има хора, които още не са я чели. 


Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара