Blogmas day 5: Седем кратки неща, които не знаете за мен + снимки от личния архив.

by - декември 05, 2016

Здравейте прекрасни!


В днешният блогмас реших да се отдръпна от книгите и нещата свързани с тях и да напиша нещо по-лично за себе си. Не знам за вас, но аз лично съм много nosy person и обичам да си пъхам носа в личният живот на хората стараейки се да не съм чак толкова нахална. Не, че ме интересуват драмите в живота им, по-скоро обичам да знам онези малки нещица, които ги правят "човека, който са". Е, тези седем неща не са точно "малки", но пък са едно хубаво начало, с което да започнете да опознавате човека зад постовете.
Надявам се да ви е интересно!


1. Имам диплома за висше образование като учител по физическо възпитание и спорт,
но никога не съм практикувала и не мисля че имам намерение да го правя. Някак си не се виждам в училищен салон с днешната младеж. Нещата се промениха твърде много от времето, в което аз лично бях в училище и като че ли сега е много по-трудно да спечелиш респекта на учениците. Поне това съдя по практиката ми в една Пловдивска гимназия.
Въпреки това обичам официалната си професия, нищо че никога няма да се занимавам с нея(никога не казвай никога!).
 
@ninakichukova
2. Работя като треньор по художествена гимнастика,
добре де - работех. За жалост това ми беше втората работа, на която ходех четири пъти в седмицата. След като това лято реших да замина за САЩ ми се наложи да прекъсна за малко работата си с децата, а в последствие връщайки се трябваше да започна да работя в семейният бизнес на родителите ми, които имаха нужда от моята помощ. Така, понастоящем вече не съм треньор, но силно се надявам някой ден да се върна към работата си в залата, защото малките калпазанки ми липсват изключително много!


@ninakichukova





3. Сгодена съм!
Имам сериозна връзка от 5 години, а с 
годеника ми живеем заедно от четири. Плануваме сватба през юни 2017 година и честно казано нямам търпение!









4. Обичам youtube.
Не само го обичам, ами направо съм пристрастена. Обожавам да гледам клипове там, и по-точно дейли влогъри и тийн семейства. Малко е странно, но въпреки това ми харесва.

5. Имах период в който пишех стихове,
и може би не са кой знае колко добри, но въпреки това си ги харесвам. Проблема е там, че периода, в който ги пишех не беше най-цветният и изпълнен с оптимизъм и това се отразява и на стиховете.

Ако случайно някой изяви желание може да ги публикувам в някой блогмас, въпреки че са адски embarrassing.

@ninakichukova



6. Обожавам децата!
Наистина, сигурна съм че имам повече снимки с деца, отколкото свои. Обичам малките хлапета, които ти късат нервите, обичам бебета и искам поне петнайсе свои, хаха - шегувам се!!(или не?). Непрекъснато правя подаръци на приятелите си с деца и нямам търпение(когато му дойде времето) да имам едно свое :)
@ninakichukova













7. Занимавам се със сладкарство,
непрофесионално, но все пак. Това ми е любимото хоби, което тайно винаги съм искала да превърна в кариера, но не събрах смелост. Сега годеника ми се радва на пирове от сладки неща, хаха.









Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотен пост , много искрен и истински :) Споделям страстта ти към сладкарството и аз много обичам да творя разни сладки чудеса , но само любителски :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо, благодаря ти, много мило!
      Всъщност известно време обмислях да ходя на сладкарски курс, но май няма смисъл :)

      Изтриване