Blogmas day 6: Най-сладкия таг.

by - декември 06, 2016

Здравейте прекрасни!



Днес реших да направя "най-вкусния таг" след който ще ми се наложи наистина да хапна нещо сладко, което няма да се отрази добре на фигурата ми, която пазя за сватбената рокля. Е, какво да се прави, днес ми е позволено - освен всичко имам и имен ден :)
Пожелавам на всички, които празнуват днес, здраве, щастие и късмет!


1.Кроасан: Книга или поредица, която всички(включително и ти) обичат.
Хмм, мисля че това е "Хари Потър". Чувала съм лоши коментари, които все още ме хвърлят в тъча, защото кое здравомислещо същество не харесва историята за момчето-което-оживя?! Но да, дори и да не е най-обичаната, то поне смятам че няма човек(който смята себе си за читател), който да не я е чел.

2.Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало.
"Железният светилник", "Под игото" и други от наши родни автори. Не само, защото мисълта че трябва задължително да ги чета ме караше да се чувствам притисната в ъгъла, ами и защото стилът от едно време е доста по-различен, някои думи дори не можех да разбера освен ако не ги препрочета отново и отново, но въпреки това накрая си струва. Дори мисля скоро отново да захвана "Железният светилник", тъй като ми е един от любимите български романи.

3.Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите.
Амии, не е точното описание, но бих казала поредицата "Здрач", може би защото беше адски голяма еуфория покрай книгите и филмите, пък погледнато назад не мисля че историята беше кой знае колко впечатляваща.

4.Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислеше, че ще е едно, а се е оказала съвсем друго.
"Къде си, Аляска". Определено не очаквах развитието да бъде подобно, самата история доста ме заинтригува едва към средата на книгата, но се нарежда след моите любими.

5.Еклер: Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание.
"Тръпка"(и другите от поредицата) на Маги Стийвотър. Обичам тази поредица, толкова е прекрасна и интригуваща. Фантастика, любов и много вълци. За жалост не чух да се говори много за нея.

6.Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна.
Ох, може ли още веднъж да спомена "Под игото", само на мен ли ми бе изключително трудно да я прочета? Може би да, може би не, но в момента не се сещам за друга, която да ми е направила впечатление по трудност. Може би и "Алена кралица", с която все още се боря.

7.Наполеон: Филм или сериал базиран на книга, които харесваш повече от самата книга.
"Малки сладки лъжкини", навярно любимият ми сериал, чийто книги не мога да понасям. Същото важи и за "Дневниците на вампира", така и не стигнах по-далече от втората книга.

8.Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна.
Всички книги, които чета.

9.Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искал/а да опиташ.
О боже, всичко от "Хари Потър"! Кой не би искал?! И всички онези вкусни сладкарски изделия, които се споменаваха в "Парижкият сладкар".



Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара