Blogmas day 9: Какво искам от книжарницата за Коледа.

by - декември 09, 2016

Здравейте прекрасни!




Е, за жалост ако не съм си сама Дядо Коледа няма да ги получа, но ето списъкът с петте подаръка, които искам от книжарницата тази Коледа. Не са кой знае какво, но пък в момента друго не ми трябва. Кой знае, може пък моят списък да ви даде идея.




1. Детски и домашни прикази от Братя Грим.

Книгата се превежда за пръв път в България и събира част от най-известните приказки на братята, такива каквито са в оригиналният им вариант. Освен това е и илюстрирана!
Обожавам приказките на братя Грим, оригиналните, в които не се спестява нищо и не са пречупени през призмата на Дисни.

Книгата все още не е в продажба, но може да бъде поръчана сега и да ви бъде изпратена когато има налични копия: Книжарница Озон








2. Книги с рецепти.
Ако имате приятел(или вие самите), който обича да се труди в кухнята и също така в любител на книгите със сигурност бихте го зарадвали с една книга с рецепти. Аз например умирам да получа книжката "Къпкейкове" - 50 лесни рецепти или "500 шоколадови изкушения".

Книжарница Ориндж - Къпкейкове
Книжарница Ориндж - шоколадови изкушения







3. Органайзер.
Обожавам органайзерите и бих оценила един такъв ако ми бъде подарен. Обичам да съм организирана и само факта, че записвам вътре плановете си за седмицата, следя си финансиите и записвам списъка си за покупки, ме кара да бъда по-продуктивна.









4. Колекционерска книга.
Поне за мен тези две са такива. Говоря за илюстрираните версии на Хари Потър, за които всеки potterhead би убил, или поне аз. Също така чудесен подарък е "Хари Потър и прокълнатото дете".











5. Анти-стрес книга за оцветяване.
Знам че вече са някак изтъркани, но пък на мен все още ми харесват, освен това сега има страхотни коледни варианти, които трябва да бъдат оценени.












Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара