Glam vs Jack Skellington #havingfunwithmakeup

by - октомври 31, 2017

Здравейте прекрасни!




От доста време исках да опитам този тип "грим" и с наближаването на американския празник Хелоуин някак си ми се отдаде възможност да се развихря. Не празнувам, неутрална съм относно въпросния празник и съм на мнение, че всеки може да си празнува каквото си му е кеф. Ако искаш да се разхождаш като клоуна от филма "То" - направи го, веднъж се живее. #yolo

Гримът е half and half, като едната половина е вдъхновена от "Кошмарът преди Коледа" и по-точно главният герой - Джак, а другата половина е напълно по ваше усмотрение - в случая аз съм заложила на нещо семпло с очна линия и открояващо се червило.
Не съм добра в това, което правя. Не съм бюти гуру. Не съм професионален сценичен гримьор. Всъщност - нямам идея какво правя и съм адски зле що се отнася до слагането на сенки и съчетаването на цветове върху окото. Между другото, някой ползва ли тиксо за да си сложи очна линия? Аз все още го правя.


Техниката за направа не е никак сложна. Мислех си да си купя бяла боя за лице, но в последствие реших че е по-добре да използвам продукти, които вече имам, вместо да давам излишни пари за нещо, което на дали ще използвам отново. Заложих на силно покривен фон дьо тен - в случая този на Dermacol, който нанесох на цялото лице. След това разделих приблизително лицето си на половина използвайки черен молив за очи. Препоръчвам ви да го направите вълнообразно, както е на снимките, защото с права линия не се получи същият ефект и ми се наложи да започна отначало.

За "нормалната" страна на лицето ми продължих с нанасянето на коректор под очите - използвах този на Trend it Up(марка на DM). Нанесох както обикновенно пудра, контур, руж, хайлат, сенки, очна линия, спирала и подчертах веждите, а устните оставих за накрая, тъй като още не бях решила какво ще правя с тях.

Страната на Джак беше истинска забава(поне докато я правех, после беше ужас да махна всичко от лицето си, хаха). Започнах като нанесох обилно фиксираща пудра - колкото по-бледо се получи, толкова по-добре. Продължих с окото, като първо очертах кръг с черен молив за очи, след което го запълних с гел очна линия и плоска четка. Накрая фиксирах с черни матови сенки, за да съм сигурна, че всичко ще се задържи и няма да се напука. Носа и устата също "скицирах" с черен молив за очи, а след това попълних с очна линия. Специално за устата установих, че по-лесно ми беше да работя с очна линия писец, вместо с гелообразната и отделна четка. След като основните неща бяха готови, оставаха детайлите - сенките по лицето, "шевовете" и устните.
За сенките и контура използвах матови черни сенки и много, ама много блендване. Започнете с малко количество - по-добре да надграждате, вместо да се чудите как да го оправите после. Нанесете сенки по целият ръб където се свързват лицата, същото така контурирайте по местата където по принцип си слагате контура. Може да сложите и малко хайлайт, нека има блясък, хаха. Накрая добавих шевове на продължението на устата и между двете лица по свързващата линия.
Дълго време се чудех какво да правя с устните, накрая реших че класика в червено и наполовина черно се връзваше най-добре.

Продуктите, които използвах за грима "нормална страна":
1. Фон Дьо тен - Dermacol + коректор и база за сенки Trend It Up - най-светлия.
2. Фиксираща пудра - All about Marr на Essence.
3. Контур - Catrice Prime and Fine.
4. Бронзираща пудра - Sun club Matt на Essence.
5. Руж - MeMeMe Blush me Pink.
6. Хайлайт - Catrice Prime and Fine.
7. Вежди - Essence Eyebrow stylist set 01 и Make me Brow 02.
8. Сенки - Catrice The Nude Blossom.
9. Oчна линия - Essence eyeliner pen waterproof.
10. Спирала  Miracle Lash от Golden Rose.
11. Червило - Golden Rose Matte Lipstick 05

За страната вдъхновена от Джак:
1.  Фон дьо Тен - Dermacol
2. Фиксираща пудра - All about Marr на Essence.
3. Черен молив за очи на Avon(за разделяне на двете половини и "скициране").
4. Гел очна линия Rimmel ScandalEyes(за оцветяване на окото).
5. Oчна линия - Essence eyeliner pen waterproof(за носа, детайлите около устата, шевовете и устните).
6. Сенки - Catrice The Nude Blossom(черният цвят за контур и сенки).


Вие празнувате ли този празник и ако да, като какво ще се маскирате?




Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!

You May Also Like

0 коментара