The Quotes Book Tag

by - май 12, 2016

Не успях да се въздържа! Този tag сякаш крещеше моето име.
Поздрави на Павлина и нейният страхотен блог.

Приятно четене!




1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият цитат, който ти хване окото.
Не знам точно колко зле говори това за мен, но всъщност книгата въвела ме в четенето беше "Здрач". Бих искала да кажа "Хари Потър", но за жалост "той" дойде малко по-късно в живота ми.
“About three things I was absolutely positive. First, Edward was a vampire. Second, there was a part of him-and I didn’t know how potent that part might be-that thirsted for my blood. And third, I was unconditionally and irrevocably in love with him.”
― Stephenie Meyer, Twilight


2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.
"Спираме да гледаме за чудовища под леглото си, когато осъзнаем, че те живеят вътре в нас." -Стивън Кинг
"Ако обичаш едно цвете, което съществува само в един екземпляр сред милиони и милиони звезди, това ти стига, за да си щастлив, когато гледаш звездите. Мислиш си: "Моето цвете е там някъде"." - Малкият Принц, Антоан дьо Сент-Екзюпери.

"Ако някога дойде ден, в който не сме заедно, трябва да знаеш някои неща... Ти си по-смел, отколкото вярваш, по-силен, отколкото изглеждаш и по-умен, отколкото си мислиш. Но най-важното нещо е, че независимо дали сме разделени, аз винаги ще бъда там за теб и винаги ще те обичам!" - Мечо Пух, Алън Александър Милн




“Вие всички пушите, за да му се насладите, докато аз пуша, за да умра.” — Джон Грийн, “Къде си, Аляска?”
"...и в сравнение с това, което изпитвах към Холи, Аника беше напълно незначителна и безсмислена. Все едно да сравниш летен дъжд с ураган." - Порочен милиардер, Меган Мърч
''..защото ако хората бяха дъжд аз просто ръмях, а тя беше ураган.'' - Джон Грийн, "Къде си Аляска?"

3. Цитат от любимата ти книга.
Това е изключително трудно! Не бих могла дори и след хиляда години да определя любимата си книга, след като тя се сменя всеки месец. Бих могла да кажа, че поредицата "Хари Потър", заради която се засили любовта ми към книгите, ми е любима, но не съм сигурна. Това, което ще си позволя да направя е да цитирам "Малкият принц":
"Възрастните никога нищо не разбират сами, а за децата е уморително все да им обясняват и обясняват."

4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
Тук не мога да не заложа на Роулинг:
And the idea of just wandering off to a cafe with a notebook and writing and seeing where that takes me for awhile is just bliss. - J. K. Rowling
И, разбира се, моят любимец:
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win. - Stephen King

5. Отиди до рафтовете си и избери книгата, която съответства на номера ти в клас (а ако не си ученик- номера на буквата, с която започва името ти).
Тъй като не съм ученичка вече, залагам на буквата от името си, №14
"Убиец", книга 6 от поредицата "Малки сладки лъжкини" от Сара Шепард.

6. Любим цитат от края на книга.
"- Толкова ми липсваше, завръзке моя - прошепва.
И този път, когато се целуваме, въобще не изпитвам безпокойство.
Този път целувката ни е като завръщане у дома." - Girl Online, Зоуи Съг


7. Вземи една random книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти.
"В това време Костов показваше на Мария новата си американска кола, която бе купил от Швейцария." - Тютюн, част 1ва, Димитър Димов

8. Цитат от книгата, която четеш сега.
Оо много трудно! Всъщност в момента чета една книга, която навярно не е по вкуса на всички, най-вече е далеч от тези, които не си падат по еротика/романтика. И все пак:
“I knew you were the one the second I laid eyes on you.'
'The one?'
'The one to bring me back to life.”
― Jodi Ellen Malpas, Beneath This Man


9. Направи изречение от заглавие на книги. (Ако е нужно може да се добавят частици, съюзи, предлози и да се сменя формата на глаголът/думата.)
"В името на голямата цел, бях избрана да бъда вечна".

1. "В името на голямата цел: Зад кадър" - Бианка Панова
2. "Избрана" - П.С. Каст + Кристин Каст
3. "Вечна" - Алисън Ноел

10. Кой цитат би си сложил/а на чаша/тениска?
Много добър въпрос! Ако някой ме беше питал вчера сигурно щях да имам идеалният отговор, но сега защото трябва да отговоря, не успявам да се сетя за нищо. Но може би бих заложила на нещо от "Мечо Пух" или пък от "Хари Потър". О, о! Или “Fire is catching! And if we burn, you burn with us!”(Suzanne Collins, Mockingjay)

11. Кой цитат те обижда?
Не бих могла да кажа, че има такъв. Случвало ми се е в негативните качества на някой персонаж да преоткрия себе си и да се "нацупя" върху книгата, но това далеч не означава, че самата книга или цитат ме обижда.

12. Кой цитат те описва най-добре?
Често казано не мога да се спра точно на един цитат, но бих искала да се опиша с цял персонаж, ако е възможно. Навярно най-близко до себе си почувствах Пени Потър от Girl Online на Зоуи Съг. Сигурна съм, че не съм единствената, която почувства подобна връзка с този герой, никога до сега не съм преоткривала себе си между страниците на една книга, както беше с тази.

You May Also Like

1 коментара

  1. Много ми харесва изречението, което си направила и всички останали цитати като цяло. Харесва ми как си направила тага, който създадох миналата година, а едва сега разглеждам отговорите XD

    ОтговорИзтриване